Хітомі Сайто, одна із співзасновників марки Moya Matcha, виросла в префектурі Канаґава. Закінчивши навчання за напрямком бізнесу і адміністрації, незважаючи на очікування своєї сім’ї, вона не долучилася до роботи в родинній будівельній фірмі, а вирішила піти за покликом серця і розпочала навчання в гастрономічній школі Tokyo Seika Gakko.
Бажаючи знайти в щоденному раціоні продукти, які допомагають зберегти здоров’я і добре самопочуття, вона продовжила навчання у відомому на весь світ Інституті Куші, вибравши напрямок макробіотичної кухні. Свої вміння Хітомі Сайто інтегрувала, працюючи викладачкою в токійській кулінарній школі ABC Studio, одночасно поглиблюючи свої знання чайної церемонії в школі Урасенке в Йокогамі. Тоді ж вона вирішила розширити кулінарні горизонти за межами Японії і пізнати основи європейської кухні в Парижі. Робота в знаменитій Ze Kitchen Galerie, розташованій в Сен-Жермен-де-Пре, під керівництвом шефа кухні Вільяма Ледея, була прекрасним входженням на черговий освітній щабель.
Хітомі Сайто після цього закінчила знамениту школу Le Cordon Bleu – кузню кулінарних талантів, основним принципом якої є Art de Vivre – мистецтво життя. Стратегія поєднання традиційних рецептів, історія яких іноді налічує кілька століть, з сучасними смаками і тенденціями прикраси страв, яку викладають в Le Cordon Bleu, близька ідеям кухні Сайто.
Родинні зв’язки з Польщею занурили її в черговий мікрокосмос смаків і дозволили розвинути репертуар своєї власної студії в сторону унікального поєднання японських, французьких і слов’янських смаків. Хітомі Сайто готувала, зокрема, для американського дипломатичного корпусу в Парижі і для Карла Лагерфельда.
З 2013 року вона популяризує застосування матча в європейській кухні, а в 2015 р. заснувала марку Moya Matcha.