ПРАВИЛА ТА УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-МАГАЗИНУ MOYA MATCHA

 

I. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

  1. Наступні умови (“Умови”) регламентують використання Інтернет-магазину, доступного за адресою www.moyamatcha.com.ua (“Магазин”)
  2. Управління магазином здійснює Moya Tea LTD, номер компанії 12483893, зареєстрований за адресою Flat 35, Thorney House, Drake Way, Reading, RG2 0GZ, Великобританія.
  3. Основним бізнесом магазину є роздрібна та оптова торгівля органічним зеленим чаєм матча та аксесуарами через Інтернет. Магазин також надає безкоштовні послуги, що надаються електронними засобами, зокрема у формі ведення Облікових записів Клієнтів, розсилки новин та обміну функціями Магазину, включаючи інтерактивні форми для подання замовлень.
  4. Клієнтами Магазину можуть бути фізичні особи з повною дієздатністю, а також юридичні особи та організаційні підрозділи без правосуб’єктності, але забезпечені правоздатністю. Вся діяльність, пов’язана з використанням послуг Магазину, може здійснюватися лише від імені юридичних осіб та організаційних підрозділів особами, уповноваженими представляти юридичні особи («Клієнт»).
  5. Магазин працює у Великобританії.
  6. Щоб повною мірою скористатися послугами, клієнти Магазину повинні використовувати систему передачі даних з доступом до Інтернету та веб-браузер з увімкненим Javascript, приймаючи файли cookies та адресу електронної пошти.
  7. Клієнтам забороняється незаконна доставка контенту. Будь-які дії, які можуть дестабілізувати роботу Магазину, перешкоджають доступу до контенту або використання Магазину, суворо заборонені. Також забороняється вчиняти інші дії на шкоду Продавцю, Клієнтам або які загрожують їх правам та інтересам.
  8. Продавець вказує, що використання Інтернету та електронних послуг пов’язане з ризиком зараження шкідливим ПЗ, а також несанкціонованого доступу до даних клієнта, що потрапляють в систему ІКТ і пристрій користувача. Щоб мінімізувати ці ризики, клієнтам слід використовувати відповідні технічні засоби контролю, включаючи, зокрема, використання відповідного антивірусного програмного забезпечення і захист ідентифікації користувачів в Інтернеті.

 

II. ПРОПОЗИЦІЯ

  1. Усі ціни виражені у фунтах стерлінгів і є валовими цінами (включаючи ПДВ).
  2. Ціни не включають витрати на доставку, які додаються до остаточної вартості контракту залежно від обраного Замовником способу доставки, вартості замовлення та акцій на витрати, пов’язані з доставкою, дійсними на день замовлення. Клієнт, який робить замовлення, інформується про витрати на доставку, які в сукупності складають вартість контракту.
  3. Магазин ретельно перевіряє, щоб зображення товару відображали справжній колір і текстуру. Кольори на зображеннях виробу можуть дещо відрізнятися від реальності внаслідок різної роздільної здатності екрану, на якій відображаються зображення, або використання спалаху. У разі сумнівів, будь-ласка, зв’яжіться з магазином перед покупкою.
  4. Коли Клієнт зробив ефективне замовлення, він отримує автоматичну відповідь від Магазину, що підтверджує отримання Замовлення на вказану адресу електронної пошти. Підтвердженням відправлення вважається декларація про прийняття пропозиції Магазином, що означає договір купівлі-продажу.
  5. Магазин залишає за собою право змінювати ціни на товари, що пропонуються, представляючи нові товари до пропозиції, організовуючи рекламні заходи на веб-сайті магазину. Зміни умов контракту, включаючи ціну, не можуть відбуватися після того, як Клієнт зробив замовлення.

 

III. ЗАМОВЛЕННЯ

  1. Замовлення можуть бути подані Замовником в електронному вигляді через їхній індивідуальний рахунок на сайті www.moyamatcha.com.ua.
  2. Відкриття індивідуального рахунку Клієнтом («Реєстрація») здійснюється шляхом правильного заповнення реєстраційної форми, розміщеної на www.moyamatcha.com.ua. У формі замовника повинно бути вказано наступне:

– ім’я та прізвище або назва компанії

– адреса місця проживання або зареєстрованого офісу

– адреса доставки (якщо вона відрізняється від адреси місця проживання або зареєстрованого офісу)

– Податковий ідентифікаційний номер (у разі покупок для комерційних цілей)

– номер стаціонарного або мобільного телефону – для контакту

– адреса електронної пошти

– ім’я Клієнта для ідентифікації цілей використання Магазину (логін)

– пароль.

  1. Створення такого облікового запису дозволяє зареєстрованим Клієнтам робити замовлення без необхідності завжди заповнювати форму замовлення, відстежувати стан поданих замовлень і дозволяє переглядати історію своїх покупок.
  2. Замовлення також можна подавати за допомогою форми на www.moyamatcha.com.ua без необхідності реєстрації.
  3. Розміщення замовлення від імені юридичної особи або організаційного підрозділу без правосуб’єктності рівносильно зазначенню того, що особа, яка подає замовлення, уповноважена представляти організацію, від імені якої було зроблено замовлення. Розміщення замовлення без належного дозволу призведе до того, що особа, яка розміщує замовлення, несе відповідальність за будь-які збитки, спричинені цим фактом.
  4. Замовлення розміщується, шляхом таких дій:

– розміщення замовленого товару в кошику для покупок на сторінці та визначення його кількості

– підтвердження персональних даних та згода на обробку даних для виконання договору

– вибір місця доставки

– вибір способу оплати

– вибір способу доставки та прийняття витрат на доставку

– підтвердження замовлення.

  1. Подання неправильно заповненої форми не буде сприйматися так, ніби Клієнт зробив замовлення.
  2. У разі сумнівів щодо подання форми, що стосується правильності заповненої Замовником форми (зокрема, щодо даних Клієнта), Магазин зв’яжеться з Клієнтом для отримання роз’яснень. У разі відсутності пояснень від Покупця, Магазин може відмовити в підтвердженні та виконанні договору, про що Магазин зобов’язаний негайно повідомити Покупця.

 

IV. МЕТОДИ ОПЛАТИ

  1. Банківський переказ – переказ дебіторської заборгованості на рахунок Магазину
  2. Кредитні / дебетові картки та перекази, що приймаються через платформу PAYPAL, проводиться компанією PayPal (Європа) S.à r.l. & Cie, S.C.A із головним офісом за адресою: L-1150, Люксембург (www.paypal.com)
  3. Google Pay
  4. Apple Pay

 

V. ДОСТАВКА

  1. Замовлення доставляються через зовнішнього кур’єра-перевізника.
  2. Вартість доставки зовнішнім носієм залежить від виду товару (розміру, ваги) та місця доставки.
  3. Магазин інформує кожного Клієнта про вартість доставки під час замовлення.
  4. Вартість доставки є додатковою вартістю до ціни товару і буде додана до неї.

 

 

VI. ЧАС ВИКОНАННЯ

  1. Час виконання замовлення, як правило, не перевищує 7 робочих днів (з понеділка по п’ятницю, за винятком суботи, неділі та святкових днів), якщо Продавець не домовився з Клієнтом про інший час доставки, зручний для Клієнта, що перевищує 7 робочих днів. Винятком може бути контракт на статті, які наразі недоступні. У цьому випадку, перш ніж підтвердити замовлення, тобто прийняти його до виконання, Магазин негайно повідомляє Клієнта про очікувану дату доставки та визначає, чи бажає Клієнт підтримувати замовлення.
  2. Клієнт може перевірити статус замовлення на веб-сайті Магазину в розділі «Історія замовлень» після входу в свій особистий обліковий запис

 

VII. КВИТАНЦІЇ ТА РАХУНКИ ПДВ

  1. До кожного товару, придбаного в Магазині, додається оригінал квитанції або рахунку-фактури.
  2. Якщо на етапі реєстрації або подання замовлення Клієнт не надав податковий ідентифікаційний номер та вказав вимогу на рахунок-фактуру, рахунок-фактура не може містити податковий ідентифікаційний номер.
  3. На запит Клієнта Магазин заповнює зміст рахунку-фактури податковим ідентифікаційним номером, наданим Клієнтом.

 

VIII. ДОСТАВКА ТОВАРУ

  1. Моментом відпуску товару є час отримання товару від перевізника.
  2. Підтвердженням випуску товару є виданий документ або коносамент, підписаний Замовником.
  3. Магазин несе відповідальність за будь-яку шкоду товарам, яка сталася під час транспортування.

 

IX. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ДЕФЕКТИ ВИРОБІВ ТА НЕУГОДУ

  1. Якщо Клієнт не є фізичною особою, яка купує продукцію для цілей, не пов’язаних з діяльністю професійного або ділового характеру (підприємець), тоді договір купівлі-продажу регулюється Цивільним кодексом купівлі-продажу (Актом від 23 квітня 1964 – Цивільний кодекс (Журнал законів № 16, п. 93, 1971, із змінами та доповненнями.) Скарги та позови щодо дефектів товарів (речей) можуть подаватися згідно з цими правилами. У цьому випадку положення пунктів 2 та 8-11 не застосовуються.
  2. У випадку, якщо Замовником є ​​фізична особа, яка купує продукцію, безпосередньо не пов’язану з її професійною чи комерційною діяльністю (Споживач), тоді договір купівлі-продажу дотримується положень Закону від 27 липня 2002 р. Про конкретні умови споживчого продажу та поправки до Цивільного кодексу («Журнал законодавства» № 141, п. 1176). Скарги та претензії на невідповідність товару (товару) угоді можуть подаватися згідно з цими умовами, а також шляхом наступної процедури перевірки відправлень.
  3. Клієнт повинен визначити статус вантажу під час отримання, а у випадку слідів вантажу або його ущільнень, перекриттів і стін, які були порушені або інших пошкоджень, Клієнт повинен повідомити перевізника про свої застереження та запросити протокол для визначення статусу вантажу.
  4. У разі пошкодження або втрати вантажу, що неможливо було побачити на етапі отримання доставки, Клієнт повинен негайно повідомити перевізника після виявлення та вимагати складання звіту про пошкодження.
  5. Відсутність протоколу, що визначає статус вантажу, не перешкоджає поданню претензії (претензії, що виникають внаслідок дефектів товару або невідповідності угоді), а покликана лише пришвидшити її розгляд та полегшити провадження.
  6. Скарги можуть бути заповнені:

– письмово на адресу Продавця – Proszę zmienić na MOYA Tea Ltd – Квартира 35, Торні Хаус, Дрейк Вей, Редінг, RG2 0GZ

– в електронному вигляді на електронну адресу contact@moyamatcha.com.ua

  1. Для того, щоб процес подання скарги пройшов якомога безперебійніше, скарга повинна включати: Дані клієнта, причину скарги, обсяг запитів або скаргу можна подати через форму, доступну на веб-сайті Магазину. Товари повинні бути відправлені назад разом із претензією на адресу Магазину. Це не стосується випадків, коли надсилання товару є непотрібним для роз’яснення питання, а Клієнт вимагає лише зниження ціни, якщо він має на це право. Однак клієнт зобов’язаний надіслати товар на адресу Магазину, якщо Магазин вважає це необхідним. Клієнт повинен додати підтвердження покупки – рахунок-фактуру або квитанцію, наскільки це можливо.
  2. Якщо товари не відповідають договору, Споживач може вимагати модернізації за допомогою безкоштовного ремонту або заміни новим продуктом, якщо ремонт або заміна неможлива або вимагає надмірних витрат. У цьому випадку Клієнт може вимагати відповідного зниження ціни або заміни на нову.
  3. Споживач втрачає ці права, якщо протягом двох місяців з моменту їх отримання він не повідомляє Продавця про товари, що не відповідають угоді. Щоб строк був дотриманий, досить надіслати повідомлення до закінчення цього періоду.
  4. Продавець несе відповідальність за невідповідність товару контракту, лише якщо це встановлено до закінчення двох років з дати отримання Споживачем товару.
  5. Скарги будуть розглянуті Продавцем протягом 14 днів з моменту отримання скарги.
  6. Процедура розгляду скарг проводиться відповідно до послуг, що надаються Продавцем в електронному вигляді.

 

X. ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

  1. Споживач має право відмовитись від договору, укладеного на відстані, відповідно до Закону від 2 березня 2000 р. Про захист прав споживачів та відповідальність за шкоду, заподіяну небезпечною продукцією (Журнал законів № 22, ст. 271 , зі змінами.).
  2. Відмова може відбутися протягом 10 днів з дати доставки товару споживачеві, і якщо угода стосується надання послуг з дати укладення, без зазначення будь-яких причин для відмови. Для дотримання цього терміну заяву необхідно надіслати до закінчення цього терміну на електронну адресу contact@moyamatcha.com.ua або надіслати на адресу – Moya Europe Sp z oo, Karłowicza 9a, 02-501, Варшава, Польща. Клієнт може скористатися зразком заяви, наведеним у Додатку 1 до Умов.
  3. Споживач не має права відмовитись у таких випадках:

– послуга розпочалася за згодою споживача до закінчення 10 днів з дати укладення договору,

– стосовно аудіо- та відеозаписів та даних, записаних на носії даних після вилучення споживачем їх оригінальної упаковки;

– контракти на послуги, за які ціна або винагорода залежать виключно від руху цін на фінансовому ринку;

– положення з характеристиками, зазначеними споживачем у договорі, або тісно пов’язаними з його особою;

– продукти, які за своїм характером не можуть бути повернуті або піддаються швидкому погіршенню;

– надання преси;

– послуги, що стосуються азартних ігор.

  1. У разі відмови від договору Замовник зобов’язаний повернути придбаний товар у незміненому стані, за винятком випадків, коли зміни були необхідні в процесі звичайної діяльності. Це зобов’язання не буде виконано у випадку повернення куплених товарів в партії для доставки. Такі предмети Магазин не отримає.
  2. Повернення товару Замовником здійснюється негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів. У цьому випадку Споживач несе витрати на повернення товару в Магазин.
  3. Погашення коштів, сплачених клієнтом з урахуванням вартості доставки товару Замовнику, буде здійснено негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів після анулювання.

 

XI. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

  1. Адміністратором персональних даних у значенні Закону про захист персональних даних є Продавець – Moya Europe Sp z o.o., Karłowicza 9a, 02-501, Варшава
  2. Продавець обробляє персональні дані Клієнтів з метою правильного виконання замовлень та контрактів на надання електронних послуг, виконання інших законних цілей адміністраторів або одержувачів даних та цілей, на які погоджується клієнт (у тому числі для маркетингових цілей). Персональні дані клієнтів обробляються в безпечному порядку, передбаченому Законом від 29 серпня 1997 року про захист персональних даних.
  3. Подання Замовником персональних даних є добровільним, однак відсутність згоди на обробку заважає створити рахунок в магазині або зробити замовлення.
  4. Клієнт має право перевірити свої дані та виправити їх.
  5. Клієнт завжди інформується про згоду на обробку персональних даних у базі даних Магазина, на етапі замовлення та Реєстрації. Згода дається, ставлячи галочку у відповідному полі під час Реєстрації або замовлення.
  6. Продавець використовує файли “cookies”. Інформація, зібрана за допомогою файлів “cookies”, дозволяє налаштовувати послуги і контент відповідно до індивідуальних потреб і переваг клієнтів, а також генерувати загальну статистику використання Магазину Клієнтами. Вимкнення зберігання файлів “cookies”у веб-браузері не перешкоджає використанню Магазину, але може спричинити певні незручності або обмеження щодо його використання.

 

XII. ЮРИСДИКЦІЯ

  1. Що стосується суперечок між Магазином та Споживачем, що виникають внаслідок операцій, на які поширюються ці умови, компетентний суд є судом відповідно до положень закону.
  2. У випадках, що стосуються суперечок між Магазином та Клієнтом, крім зазначених у пункті. 1, внаслідок операцій, що підпадають під ці умови, компетентним судом є суд, компетентний на місцезнаходження штаб-квартири Продавця.

 

XIII. КОНТАКТ

  1. Вся кореспонденція та повернення товарів або скарги повинні надсилатися на адресу Продавця – MOYA EUROPE Sp z o.o. Karłowicza 9a, 02-501, Варшава, Польща.
  2. Клієнт також може зв’язатися з Магазином через електронну адресу contact@moyamatcha.com.ua

 

XIV. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Загальні положення та умови надаються Клієнтам виключно в електронній формі.
  2. Клієнт має можливість роздрукувати Загальні положення та умови, а також зберегти їх на власному носії даних.
  3. Наскільки це дозволено законодавством, Продавець має можливість вносити зміни до Умов, зокрема з причин, що виникають внаслідок змін у законодавстві, що зачіпають положення Умов, та з технічних причин.
  4. Клієнти, які мають рахунки в Магазині, будуть проінформовані про зміни Умов електронною поштою на адресу, вказану під час реєстрації, за 14 днів до набрання чинності змінами до Умов. Крім того, змінені Умови будуть доступні на веб-сайті Магазину за 14 днів до набрання чинності поправками.
  5. Клієнт ще раз приймає або відмовляється від положень нових Умов, якщо зміст Умов був змінений після останнього входу.
  6. Замовлення, подані до набрання чинності змінами до Умов, виконуються відповідно до редакції Умов на момент подання замовлення.
  7. Умови діють з 6 вересня 2017 року.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0